پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

img_2126

سردار پاسدار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار آذینی اظهار کرد: امروز در مراسم تشیع این دو شهید دفاع مقدس آنچنان جمعیتی گسترده اعم از زن و مرد ، پیر و جوان  شیعه و سنی شرکت کرده بودند که آدم تشخیص نمی داد که این دو شهید گمنام باشند.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم شهر بندر کوهستک در تشیع و تدفین شهدای گمنام ثابت کرد که این دو شهید والا مقام گمنام نیستند بلکه یکی از اعضای اصلی خانواده آنها هستند.

سردار پاسدار ترابی ابراز کرد: امروز در جامعه ما یکی از  اعضای اصلی خانواده در اجتماع  مردم هستند و ما باید به این مردم و شهدای این مردم افتخار کنیم و به وجود چنین ارزش های ارزشمند و گرانقدری به خود ببالیم و خدای خود را شاکر و سپاسگذار باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان  یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۲۰ شهید گمنام در ۳۴ نقطه از استان هرمزگان به خاک سپرده شده است.

این مسئول تصریح کرد: پیکر پاک و مطهر ۲ شهید والامقام گمنام از شهدای دفاع مقدس  با حضور پرشور و گسترده مقامات استانی و شهرستانی بویژه بر دستان  مردم ولایت مدار و شهید پرور شیعه و سنی شهر بندر کوهستک و روستاهای شهرستان سیریک از میدان صدف  تا حسینیه سید الشهداء (ع) به مسافت ۲ کیلومتر  تشیع و تدفین شد.

سردار پاسدار ترابیاضافه کرد:  این دو شهید بزرگوار ۱۸  و ۱۹ ساله بودند که در عملیات های خیبر در جزیره مجنون و والفجر یک در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده اند.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بی شک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از مهمترین ارمان ها و ارزش های اسلامی است که یکی از مؤثرترین آنها تشیع و تدفین شهدای گمنام در جوار حیات زندگی ما انسان ها برای درس گرفتن و شکر گذاری از نعمت های خداوند و شناخت بهتر شهداء و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۹

میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آذینی اظهار کرد: در ابتدای ورود شهید به شهرستان در ۳۰ کیلومتری محدود شهر ها و روستا مورد استقبال گسترده آحاد مردم، مسئولان، علما و روحانیون، خانواده معظم شهداء، ایثارگر ، رزمنده گان و دیگر اقشار جامعه قرار گرفت.

وی افزود: پیکر مطهر شهید گمنام  بعد از ورود و استقبال باشکوه در ۱۲ ( روستا و شهر شهرستان) شامل روستاهای گهردو، پالور ، گچینه ، روتان ، کنارجو ، شهید  مردان،کرپان ، بنداران و کناردان و شهر های بندر کوهستک ، گروگ و شهر سیریک قرار گرفته است.

ایزدی پور ابراز کرد: مردم ولایتمدارشهرستان سیریک  پس از استقبال از پیکر مطهر این شهید گمنام که از مسجد صاحب الزمان (عج) شهر سیریک تا گلزار شهید گمنام به مسافت ۲ کیلومتر برگزار می شود با مدحی و مدیحه سرایی و مارش نظامی و ادای احترام ساعت ۱۴ امروز همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت  حضرت امام رضا (ع) وداع و مراسم تدفین و خاک سپاری برگزار می شود.

فرماندار شهرستان سیریک یادآور شد: پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات  خیبر تفحص در جزیره مجنون به دست آمده و پس از ۳۳ سال به میهن اسلامی بازگشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۴