پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

کسانی که ولایت فقیه را برنمی‌تابند جایی در حکومت ندارند/ ملت در مقابل راهبرد آمریکایی تضعیف ولایت ایستاده‌اند

افسران - کسانی که ولایت فقیه را برنمی‌تابند جایی در حکومت ندارند

رئیس قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استخوان‌بندی نظام جمهوری اسلامی کاملا جدایی‌ناپذیر از اصل ولایت مطلقه فقیه است و کسانی که این مهم را برنمی‌تابند نباید جایی در حکومت و حاکمیت داشته باشند.

سردار سید مسعود جزایری که در جمع تعدادی از اهالی رسانه سخن می‌گفت، با بیان اینکه ملت در مقابل راهبرد آمریکا برای تضعیف ولایت فقیه ایستاده است، اظهار داشت: بررسی اسناد جنگ نرم استکبار حاکی از طراحی و برنامه‌ریزی جدی علیه مدل رهبری در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامیِ مبتنی بر ولایت فقیه است.

وی افزود: تأثیرگذاری فوق‌العاده این مدل که ناشی از اسلام ناب است، به گونه‌ای است که دشمن را به واکنش وادار ساخته و تلاش می‌کند به هر نحو که شده آن را تضعیف کند.

سردار جزایری همچنین گفت: آنچه مایه تأسف است، همراهی عده‌ای در داخل با سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های دشمن است؛ که با ارئه نگاه‌های سخیف و تحث تأثیر القائات بیرونی و یا روشنفکرزدگی غربی، این اصل مترقی قانون اساسی را با ابهام مواجه می‌کنند.

رئیس قرارگاه جنگ نرم تأکید کرد:‌ شیرازه و استخوان‌بندی نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا جدایی‌ناپذیر از اصل ولایت مطلقه فقیه است و کسانی که این مهم را برنمی‌تابند نباید جایی در حکومت و حاکمیت داشته باشند؛ مردم هوشیار و انقلابی ایران اجازه گستاخی به این افراد را نمی‌دهند و در وقت مقتضی با آن‌ها برخورد خواهند کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰