پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

8200 قوطی انواع مشروبات الکلی در محدوده روستای گز از توابع شهرستان سیریک توسط ظابطین بسیجی شهرستان سیریک کشف گردید

 ارزش محموله ها مشروبات الکلی و وسایل کشف و ضبط شده  بالغ بر 212 میلیون تومان می باشد

در هر شبانه روز تعداد 15 فروند قایق حامل انواع مشروبات الکلی در سواحل مکران شهرستان سیریک پلو میگیرند
این مشروبات الکلی را که به صورت قاچاق از مرزهای ساحلی دریایی عمان  وارد کشور شده بود به دیگر استان های عمقی کشور انتقال  می دهند
 که
به همت ظابطین بسیجی سپاه شهرستان باند های بزرگ واردات و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان شناسایی در چندی عملیات اطلاعاتی منهدم شده است
در حال حاضر مادرگیر جنگ نرم  هستیم یعنی جنگی در همه ی ابعاد وزمینه ها ، که انحراف جوانان یکی از عرصه های  مهم آن می باشد. لازمه ی مقابله با جنگ نرم شناخت دقیق و آگاهانه ی آن است.
وقتی موج واردات مشروبات الکلی و گسترش خانه‌های فساد و  ابزار فحشای خیابانی را (با اشاره مستقیم آمریکا و سرویس‌های جاسوسی و دشمنان نظام!) به وفور  به کشور وارد و عرضه می کنند.

مصرف الکل از نظر شرعی حرام است و جای هیچ بحثی ندارد، اما متأسفانه در طول تاریخ بشریت و در سرتاسر جهان همیشه افرادی بوده‌اند که به سراغ الکل رفته‌اند. این افراد همیشه به تأثیر آنی الکل توجه دارند و غافل هستند که بعدها همین‌هایی که نوشیده‌اند چه بلایی به سرشان خواهد آورد.
برخی افراد نیز به دنبال درآمد ملیاردی آن هستند در آمد حاصل از واردات و فروش آن بیشترین صود را دارد اما آنهایی که در این کار پر خطر روی آورده اند جوانان بیکار منطقه هستند.

  اما مردم شهرستان سیریک در امر مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی و ناهنجاری های اجتماعی همواره در صحنه حضور فعالی دارند، در بسیاری از روستاهای مرزی مردم به محض اطلاع از ورود یک خودرو حامل مشروبات الکلی، از عبور آن از طریق روستا ممانعت می کنند
در چند سال اخیر افزایش میزان کشفیات مشروبات الکلی در شهرستان نشان از تلاش های مستمر نیروهای نظامی، انتظامی و اعضای ستاد مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی شهرستان  است که با جدیت پای کار بوده و در این عرصه تلاش کرده اند.

اما می بایست تبعات مصرف مشروبات الکلی را برای مردم تبیین کنیم. 
نظارت بیشتر بر فعالیت در بازارچه های مرزی به منظور جلوگیری از ورود کالاهای ممنوعه شد.
ایجاد شغل برای جوانان و آگاه سازی آنها نسبت به تبعات مصرف مشروبات الکلی از وظایف دستگاه های دولتی می باشد.
روحانیون و علمای دینی باید در برنامه های آموزشی، فرهنگی و ارشادی در مناسبت های مختلف به تبیین آثار مخرب مشروبات الکلی و نتایج سوء اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی بپردازند.


رسول اللّه صلى الله علیه و آله :مَنِ اجتَنَبَ مِن الرِّجالِ أَربعا فُتِحَت أَبوابُ الجَنَّةِ یَدخُلُ مِن أَیِّها شاءَ : الدِّماءَ وَالأَموالَ وَالفُرُوجَ وَالأَشرِبَةَ .
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : هر مردى که از چهار چیز دورى کند ، درهاى بهشت ، باز مى شوند و او از هر درى که خواست ، وارد مى شود : جان و مال و ناموس [مردم ]و مشروبات [ الکلى ].

نظرات  (۱)

خداروشکرکه کشف شد