پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

فرمانده ناحیه بسیج سیریک: زیارت عاشورا از احادیث قدسی و پایه‏ هاى ایمان دینى را مستحکم می کند2

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: بمناسبت دهه اول محرم مراسم زیارت عاشورا هر روز صبح ها از ساعت ۷ صبح با حضور بسیجیان ، پاسداران ، مدیران ادارات و کارکنان دستگاهها در جوار مزار شهید گمنام شهر بندر سیریک همراه با صرف صبحانه تا روز عاشورا برگزار می شود.

به گزارش آذینی سرگرد پاسدار علی اسلامی افزود: برگزاری زیارت عاشورا در زندگی ما ایجاد پیوند معنوى با خاندان عصمت و تشدید علاقه و محبت به آنان ،دورى جستن از خط انحراف ،الهام گرفتن، درس آموختن و الگو قرار دادن اسوه‏هاى هدایت ، ترویج روحیه شهادت‏طلبى و ایثار و فداکارى در راه خدا ، احیاى مکتب و راه و هدف خاندان عصمت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک تصریح نمود: حضرت امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان و بهترین آرامش‌دهنده و شفاعت کننده است و البته قرائت زیارت عاشورا، راهی برای نزدیکی به سیدالشهدا (ع)، تعجیل در دعاها و حاجات خیر و گشایش مشکلات است.
سرگرد پاسدار اسلامی تصریح نمود: قرائت زیارت عاشورا مهم‌ترین آیین ماه محرم‌الحرام است و ما شیعیان با خواندن این زیارت به سرور و سالار شهیدان سلام می‌دهیم و از شالوده ستم و ظلم بر آن عزیز بیزاری می‌جوییم.
وی خاطرنشان کرد: در زیارت عاشورا لعن می‌فرستی بر مردمی که شالوده ستم و بیدادگری را بر خاندان رسول‌الله (ص) ریختند، قلب انسان سنگین می‌شود از این همه قساوت، سنگ‌دلی و بی‌رحمی که بر نوه پیغمبر (ص) روا کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک با اشاره به فرمایش حضرت امام صادق (ع) که می‌فرمودند: «هر کس به وسیله خواندن زیارت عاشورا، جدم حسین (ع) را زیارت کند، چه از راه دور یا نزدیک، به خدا قسم خداوند هر حاجت مادی و معنوی داشته باشد به وی عطا می کند.
سرگرد پاسدار اسلامی یادآور شد: زیارت عاشورا از احادیث قدسی است و روایت صفوان در مورد زیارت عاشورا بیان کننده این امر است که جبرئیل امین این زیارت را از طریق خداوند متعال برای پیامبر بزرگوار اسلام (ص) قرائت کرد و این زیارت از طریق معصومان (ع) به امام باقر (ع) رسید و از طریق این امام معصوم (ع) به دست شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رسیده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اضافه کرد: تکرار لعن و نفرین بر ستمگران در این زیارت، موجب پیدایش روحیه ظلم‏ستیزى در زائران مى‏شود او با اعلام برائت و نفرت از ستمگران و ابراز محبت به پیروان حق و دوستان خاندان عصمت، پایه‏هاى ایمان دینى خود را مستحکم مى‏کند.
انتهای پیام/ق

3 4 2 1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹