پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

موتور محرکه توسعه کشور تفکر بسیج است نه تکنوکراسی

محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که از دل انقلاب اسلامی رشد کرده است و امروز در ابعاد دفاعی، فرهنگی ، اقتصادی و علم و فناوری ثمره های شیرینی را به ملت هدیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی موتور محرکه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شاید برخی به اصطلاح تکنوکرات ها داعیه توسعه ای دارند اما در عمل این بسیج و انقلابی گری است که منتج به نتیجه شده است.

مجبی با بیان اینکه نباید بسیج را صرفا به یک نهاد یا سازمان خلاصه کنیم، ادامه داد: به تعبری هر آن کسی که به فکر اعتلای نام نظام و انقلاب است قلبا بسیجی است و باید این فکر در رفتار نیز تجلی یابد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با تاکید بر اینکه امروز رسالت اصلی بسیج در حوزه های فرهنگی و اقتصادی معنا پیدا می کند، گفت: بسیجی حرکتی انتقادی در راستای توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی کشور دارد.