پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

لنک اولین مجتمع فرهنگی ورزشی صالحین بسیج شهرستان سیریک در روستای کرپان در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتبار یک میلیارد ریال به زمین زده شد.

DSC03746

علم عباسی معاون فرماندار شهرستان سیریک اظهار کرد: این مجتمع فرهنگی ورزشی در دو فاز  جداگانه از محل اعتبارات بسیج ، خیرین و اداره ورزش و جوانان  در روستای کرپان ساخته می شود.

معاون فرماندار شهرستان سیریک افزود: در فاز نخست این مجتمع اولین زمین فوتسال چمن مصنوعی روستایی شهرستان در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع به همراه بوستان روستایی در زمینی به مساحت۲ هزار متر مربع به مدت ۶ ماه احداث می شود.

این مسئول یاد آور شد: توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان و نوجوانان است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی ورزشی نسل های آینده جامعه در زمینه اوقات فراغت از بین خواهد رفت.

عباسی بیان کرد: امروز در جامعه دستیابی به نشاط اجتماعی در گرو سلامت روحی و جسمی مردم  است و ترویج فرهنگ ورزش در میان افراد جامعه امری بسیار لازم و ضروری و  اجتناب ناپذیر است.

معاون فرماندار شهرستان سیریک اضافه کرد: اهمیت ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در همه نقاط شهرستان باید در کنار توجه و اهتمام به مسائل فرهنگی و هنری صورت گیرد.

وی تصریح کرد:وظیفه همه ما مسئولان است با اهتمام ویژه جهت راه‌اندازی و افزایش فضاهای ورزشی و فرهنگی هنری در راستای جذب جوانان به سمت و سوی ورزش اقدام به احداث محیط‌های ورزشی و فرهنگی هنری برای پر کردن اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط اقدام نمایند.

DSC03727 DSC03729 DSC03732 DSC03733 DSC03734 DSC03735 DSC03736 DSC03737