پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۹

اخبار کوتاه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت


«شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود در توضیح علت برکناری «جیمز کومی» رئیس «اف‌بی‌آی» گفت: رئیس‌جمهور آمریکا توصیه دادستان و معاون دادستان را پیرامون برکناری رئیس اداره تحقیقات فدرال ـ اف‌بی‌آی ـ پذیرفته است. اخراج کومی در حالی صورت گرفت که اف‌بی‌آی به تازگی تحقیقات خود را درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا و ارتباط نزدیکان دونالد ترامپ با مقامات روس آغاز کرده است.
دولت محلی کربلا اعلام کرد: حفر خندق در مرز استان کربلا با الانبار برای جلوگیری از نفوذ تکفیری‌های داعش به این استان خواهد بود. به گفته‌ مقامات امنیتی کربلا، این خندق از پل «المجره» تا «الجرف» کشیده خواهد شد و حدّ فاصل میان کربلا و استان الانبار خواهد بود؛ در اطراف این خندق نیز برج‌های مراقبت و دوربین نصب خواهد شد.
روزنامه کانادایی «گلوب اند میل» گزارش داده است دولت فدرال کانادا به ایران اجازه استقرار صندوق‌های رأی در این کشور برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ایران را نخواهد داد. این خبر در حالی منتشر شده که ظریف، وزیر خارجه کشورمان با خانم فریلند، وزیر خارجه کانادا درباره برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کانادا گفت‌وگو کرده بود. گفتنی است، ده‌ها هزار ایرانی در این کشور واجد شرایط رأی دادن هستند.
سیدمیثم لاجوردی، کارشناس حمل‌ونقل گفت: عملکرد دولت یازدهم در توجه به صنایع ریلی به‌ویژه در تأمین نیاز کشور به واگن‌های باری و مسافری خلاف اصول اقتصاد مقاومتی بوده است و با وجود تأکیدات مکرر مسئولان نظام بر حمایت از تولیدات داخلی همچنان بر واردات واگن به کشور اصرار دارند.
«فرهاد جهانیان» بخشدار جوکار از توابع شهرستان ملایر، در زمینه برخورد چندی پیش خودروی فرماندار ملایر با یک مأمور راهنمایی و رانندگی و ضرب و جرح عمدی مأمور و تخریب اموال دولتی به همراه دو نفر از کارمندان فرمانداری ملایر با قرار وثیقه در دادسرای عمومی انقلاب همدان روانه زندان شد.
علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس گفت: اخباری از کرمان و زنجان به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه بخشداران مردم را تهدید کرده‌اند اگر به روحانی رأی ندهند، یارانه آنها را قطع می‌کنند؛ لازم است دستگاه‌های نظارتی این موضوع را بررسی کنند تا مردم به افرادی که صلاحیت ندارند، رأی ندهند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰