پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک گفت: همایش سراسری احلی من العسل با حضور حدود ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان و مشارکت فرهنگیان در ۲۰ مدرسه شهرستان سیریک مصادف با ششم محرم در برگزار شد.25

این همایش با حضور دانش آموزان پسر به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی و ترویج فرهنگ ولایت پذیری نوجوان ۱۳ ساله دشت کربلا ، حضرت قاسم ابن الحسن(ع)برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک ابراز داشت: عبارت «احلی من العسل» پاسخ حضرت قاسم بن الحسن(ع) در شب عاشورا به عموی بزرگوارش، حضرت سیدالشهدا(ع) می باشد که پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است و این نوجوان ۱۳ ساله در جواب فرمود مرگ در نزد من، شیرین تر از عسل است.
فولادی یادآور شد : نگرش و دیدگاه نوجوان ۱۳ساله دشت کربلا نشان دهنده آگاهی بخشی مکتب اهل بیت(ع) و نگرش آنان به مرگ و زندگی است و اینکه اگر مرگ در راه خدا و رسیدن به مقام قرب الی الله است.
وی اضافه کرد:همچنین در همین روز نوای «لبیک یا حسین(ع)» همزمان با سراسر استان و کشور در تمامی مدارس شهرستان طنین ‌انداز شد.

21 22 23 24 25 26