پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

رهبر انقلاب با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) آرای خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به صندوق انداختند.


رهبر معظم انقلاب رأی خود را به صندوق انداختند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۱۷

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره‌ی شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند و از خداوند متعال، علوّ درجات آنان را مسئلت کردند. فرمانده کل قوا سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۵
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۱۸
افسران - توهین آشکار به رهبر انقلاب !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۲
افسران - مسئولین میلیاردر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۰

«شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود در توضیح علت برکناری «جیمز کومی» رئیس «اف‌بی‌آی» گفت: رئیس‌جمهور آمریکا توصیه دادستان و معاون دادستان را پیرامون برکناری رئیس اداره تحقیقات فدرال ـ اف‌بی‌آی ـ پذیرفته است. اخراج کومی در حالی صورت گرفت که اف‌بی‌آی به تازگی تحقیقات خود را درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا و ارتباط نزدیکان دونالد ترامپ با مقامات روس آغاز کرده است.
دولت محلی کربلا اعلام کرد: حفر خندق در مرز استان کربلا با الانبار برای جلوگیری از نفوذ تکفیری‌های داعش به این استان خواهد بود. به گفته‌ مقامات امنیتی کربلا، این خندق از پل «المجره» تا «الجرف» کشیده خواهد شد و حدّ فاصل میان کربلا و استان الانبار خواهد بود؛ در اطراف این خندق نیز برج‌های مراقبت و دوربین نصب خواهد شد.
روزنامه کانادایی «گلوب اند میل» گزارش داده است دولت فدرال کانادا به ایران اجازه استقرار صندوق‌های رأی در این کشور برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ایران را نخواهد داد. این خبر در حالی منتشر شده که ظریف، وزیر خارجه کشورمان با خانم فریلند، وزیر خارجه کانادا درباره برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کانادا گفت‌وگو کرده بود. گفتنی است، ده‌ها هزار ایرانی در این کشور واجد شرایط رأی دادن هستند.
سیدمیثم لاجوردی، کارشناس حمل‌ونقل گفت: عملکرد دولت یازدهم در توجه به صنایع ریلی به‌ویژه در تأمین نیاز کشور به واگن‌های باری و مسافری خلاف اصول اقتصاد مقاومتی بوده است و با وجود تأکیدات مکرر مسئولان نظام بر حمایت از تولیدات داخلی همچنان بر واردات واگن به کشور اصرار دارند.
«فرهاد جهانیان» بخشدار جوکار از توابع شهرستان ملایر، در زمینه برخورد چندی پیش خودروی فرماندار ملایر با یک مأمور راهنمایی و رانندگی و ضرب و جرح عمدی مأمور و تخریب اموال دولتی به همراه دو نفر از کارمندان فرمانداری ملایر با قرار وثیقه در دادسرای عمومی انقلاب همدان روانه زندان شد.
علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس گفت: اخباری از کرمان و زنجان به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه بخشداران مردم را تهدید کرده‌اند اگر به روحانی رأی ندهند، یارانه آنها را قطع می‌کنند؛ لازم است دستگاه‌های نظارتی این موضوع را بررسی کنند تا مردم به افرادی که صلاحیت ندارند، رأی ندهند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۹
افسران - تکلیف الهی همه است
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۲۰
در حالی که ۹۰ درصد شهر موصل به کنترل نیروهای عراقی درآمده است، وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، از ابتدای آغاز عملیات آزادسازی بخش غربی موصل، سه هزار و ۳۲۰ تروریست کشته شده‌اند. «وهاب الطائی» مشاور مطبوعاتی وزارت کشور عراق نیز در این باره گفت: نیروهای پلیس فدرال عراق نزدیک به ۵۲۵ روستا و منطقه را از زمان آغاز عملیات موصل آزاد کرده‌اند و درگیری‌ها با شکستن حصار امنیتی داعش، در شرف پایان است.
مرتضی منبع‌چی، رئیس اتحادیه فخاران تهران در بررسی وضع فعالیت کارخانه‌های فخاری گفت: وجود سایه رکود بر اقتصاد کشور، مشکلات زیادی را برای فعالان صنفی و تولیدکنندگان ایجاد کرده است. وی افزود:  ۷۵ درصد کوره‌پزخانه‌های تهران تعطیل هستند و تنها ۲۵ درصد آنها فعالیت دارند و با نیمی از توان خود کار می‌کنند.
دی میستورا، نماینده سازمان ملل اعلام کرد توافق حاصل شده در نشست هفته گذشته آستانه میان روسیه، ایران و ترکیه برای ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه با هدف «کاهش چشمگیر خشونت‌ها و کمک به ایجاد فضایی سازنده برای گفت‌وگوهای سیاسی سوری ـ سوری در ژنو» قرار است به طور کامل اجرا شود.
«اسماعیل هنیه» در اولین سخنرانی خود پس از انتخاب به عنوان رهبر جدید حماس گفت: مسئله اسرای فلسطینی در رأس اولویت‌های حماس بوده و خواهد بود. وی همچنین افزود: پایه و اساس پیروزی صبر و شکیبایی است و تلاش‌های دشمن برای تضعیف عزم و اراده اسرا راه به جایی نمی‌برد.
روزنامه «فایننشال‌تایمز» نوشت: زمانی‌ که توافق هسته‌ای با ایران منعقد و تحریم‌ها برداشته شد، حسن روحانی گفت قصد دارد حداقل ۳۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب کند؛ اما در سال ۲۰۱۶ دولت وی تنها ۶/۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در سال جذب کرده است.
با وجود آنکه طی سال‌های گذشته آمریکا به شدت کره شمالی را به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای تحریم کرده است، منابع آگاه فاش کردند، در سال ۲۰۰۸ چین و کره شمالی با نقض این تحریم‌ها یک شرکت مشترک تأسیس کرده بودند.
۹۱ درصد شرکت‌های آلمانی لغو تحریم‌های غرب علیه روسیه را درخواست کردند. شرکت‌های آلمانی فعال در روسیه در حال حاضر بیش از تشدید بحران‌های سیاسی نگران تداوم بحران‌های اقتصادی و ادامه تحریم روسیه علیه اروپا هستند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۷

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان سیریک رضایت بخش نیست با وجود اینکه شهرستان بیمارستان دارد ولی متخصص لازم برای مداوا و درمان و بخش های سونوگرافی ، رادیولوژِی و چشم پزشک ندارد و در برخی مراکز درمانی که دارای جمعیت ۲۰ هزار نفری است شب ها داروخانه ها تعطیل است و مردم را دچار مشکل کرده است.

DSC08683

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۳۱
هشت بانک کشور در سال‌های اخیر با زیان‌های شدید مواجه و برخی نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده‌اند. در صورت‌های مالی بیشتر بانک‌ها مجموع سود حاصل از سپرده‌گذاری، سرمایه‌گذاری و تسهیلات اعطایی بانک‌ها کمتر از سود علی‌الحساب است؛ اما بانک‌ها به دلیل تنگنای مالی و تلاش برای جذب بیشتر نقدینگی، معادل همان نرخ سود علی‌الحساب را پرداخت می‌کنند. بانک‌های گردشگری، سرمایه، پارسیان، ملت، دی، اقتصاد نوین، صادرات و تجارت با زیان مواجه شده‌اند.
نیروهای داعش که در حال بیرون رانده شدن از شهرهای عراق و سوریه هستند، مدیریت خود بر رسانه‌های اجتماعی را به شیوه‌های جدید ادامه می‌دهند. آنها با استفاده از رسانه‌های اجتماعی به طرفدارانش برای قتل عام مردم و حملات تروریستی راهکار می‌دهند و به نیروهای خود توصیه می‌کنند که جشنواره‌ها، خیابان‌های شلوغ، راه‌پیمایی‌ها و بازارهای خیابانی هدف‌های خوبی هستند.
طلاکش، دبیر کل کانون سراسری مرغ تخم‌گذار ایران میزان صادرات تخم مرغ را در سال گذشته حداکثر ۴۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: این میزان صادرات ۵۵ هزار تن کمتر از سال ۹۴ بوده است. وی پیش‌بینی کرد: میزان صادرات تخم مرغ در سال جاری بیشتر از ۵۰ هزار تن نباشد، چون دولت تاکنون هیچ کمکی نکرده است.
امانوئل ماکرون، وزیر اقتصاد اسبق فرانسه با کسب حدود ۶۶ درصد آرا به‌ عنوان رئیس‌جمهور جدید فرانسه انتخاب شد. ماکرون که از وی به سیاستمدار میانه‌گرا یاد می‌شود، قصد دارد به سیاست‌های فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، از جمله حذف برنامه‌های نظارتی دولت بر اقتصاد و تعمیق روابط با اتحادیه اروپا ادامه دهد.
هیئت ‌دولت در آستانه انتخابات و با ۱۳ سال تأخیر، در مصوبه‌ای به سازمان ملی زمین و مسکن (وزارت راه) مأموریت داده است به کارگران و کارکنان شرکت معادن زغال سنگ زرند کرمان بابت پاداش پایان خدمت زمین ‌واگذار کند که البته باید هزینه دریافت سند را هم کارگران پرداخت کنند.
سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «المنار» لبنان اعلام کرد: اگر عربستان مرتکب هرگونه حماقت علیه ایران شود، فقط مکه و مدینه است که برای این کشور مکان امنی خواهد بود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۲۶