پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی
۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۷

اخبار کوتاه سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت

در حالی که ۹۰ درصد شهر موصل به کنترل نیروهای عراقی درآمده است، وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، از ابتدای آغاز عملیات آزادسازی بخش غربی موصل، سه هزار و ۳۲۰ تروریست کشته شده‌اند. «وهاب الطائی» مشاور مطبوعاتی وزارت کشور عراق نیز در این باره گفت: نیروهای پلیس فدرال عراق نزدیک به ۵۲۵ روستا و منطقه را از زمان آغاز عملیات موصل آزاد کرده‌اند و درگیری‌ها با شکستن حصار امنیتی داعش، در شرف پایان است.
مرتضی منبع‌چی، رئیس اتحادیه فخاران تهران در بررسی وضع فعالیت کارخانه‌های فخاری گفت: وجود سایه رکود بر اقتصاد کشور، مشکلات زیادی را برای فعالان صنفی و تولیدکنندگان ایجاد کرده است. وی افزود:  ۷۵ درصد کوره‌پزخانه‌های تهران تعطیل هستند و تنها ۲۵ درصد آنها فعالیت دارند و با نیمی از توان خود کار می‌کنند.
دی میستورا، نماینده سازمان ملل اعلام کرد توافق حاصل شده در نشست هفته گذشته آستانه میان روسیه، ایران و ترکیه برای ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه با هدف «کاهش چشمگیر خشونت‌ها و کمک به ایجاد فضایی سازنده برای گفت‌وگوهای سیاسی سوری ـ سوری در ژنو» قرار است به طور کامل اجرا شود.
«اسماعیل هنیه» در اولین سخنرانی خود پس از انتخاب به عنوان رهبر جدید حماس گفت: مسئله اسرای فلسطینی در رأس اولویت‌های حماس بوده و خواهد بود. وی همچنین افزود: پایه و اساس پیروزی صبر و شکیبایی است و تلاش‌های دشمن برای تضعیف عزم و اراده اسرا راه به جایی نمی‌برد.
روزنامه «فایننشال‌تایمز» نوشت: زمانی‌ که توافق هسته‌ای با ایران منعقد و تحریم‌ها برداشته شد، حسن روحانی گفت قصد دارد حداقل ۳۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب کند؛ اما در سال ۲۰۱۶ دولت وی تنها ۶/۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در سال جذب کرده است.
با وجود آنکه طی سال‌های گذشته آمریکا به شدت کره شمالی را به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای تحریم کرده است، منابع آگاه فاش کردند، در سال ۲۰۰۸ چین و کره شمالی با نقض این تحریم‌ها یک شرکت مشترک تأسیس کرده بودند.
۹۱ درصد شرکت‌های آلمانی لغو تحریم‌های غرب علیه روسیه را درخواست کردند. شرکت‌های آلمانی فعال در روسیه در حال حاضر بیش از تشدید بحران‌های سیاسی نگران تداوم بحران‌های اقتصادی و ادامه تحریم روسیه علیه اروپا هستند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹