پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

۱۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

افسران - اربعین..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۳

سازماندهی ۲ هزار گردان امام حسین و بیت‌المقدس

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ گفت: اکنون در استان‌های مختلف کشور 500 گردان امام حسین (ع) و 1500 گردان بیت‌المقدس تشکیل و سازماندهی شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۸:۰۹
افسران - ما وارث ذوالفقار حیدریم ...
مرگ بر آل سعود ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر منافق ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۸

موتور محرکه توسعه کشور تفکر بسیج است نه تکنوکراسی

محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که از دل انقلاب اسلامی رشد کرده است و امروز در ابعاد دفاعی، فرهنگی ، اقتصادی و علم و فناوری ثمره های شیرینی را به ملت هدیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی موتور محرکه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شاید برخی به اصطلاح تکنوکرات ها داعیه توسعه ای دارند اما در عمل این بسیج و انقلابی گری است که منتج به نتیجه شده است.

مجبی با بیان اینکه نباید بسیج را صرفا به یک نهاد یا سازمان خلاصه کنیم، ادامه داد: به تعبری هر آن کسی که به فکر اعتلای نام نظام و انقلاب است قلبا بسیجی است و باید این فکر در رفتار نیز تجلی یابد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با تاکید بر اینکه امروز رسالت اصلی بسیج در حوزه های فرهنگی و اقتصادی معنا پیدا می کند، گفت: بسیجی حرکتی انتقادی در راستای توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی کشور دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۵




رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» با حضور 120گردان بسیج در حوالی قم با شرکت 9 استان خبر داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۰

حجت الاسلام والمسلمین جلالی اظهار کرد:دشمن همیشه سعی دارد برای استعمار جوامع از راه نفوذ فرهنگی سیطره خودش را اعمال نماید.
به گزارش سپاه نیوز؛معاون تأیید محتوای سازمان بسیج مستضعفین حجت الاسلام علی اصغر جلالی اصل، گفت: فرهنگ مجموعه آداب و رسومی است که یک قوم، یک جامعه با آن آداب و رسوم زندگی می کند و دشمن همیشه سعی دارد برای استعمار جوامع از راه نفوذ فرهنگی سیطره خودش را اعمال نماید.
معاون تأیید محتوای سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رسالت بسیج در مقابله با این نفوذ، اظهار کرد: راه تحقق این مقابله هم این است که شناخت صحیح از فرهنگ خودی، فرهنگ اسلام ناب داشته باشیم.
وی، با بیان اینکه،‌" دشمن در برابر تبلیغ درست و عمل صحیح ما به فرهنگ خودی، قطعاً زانو خواهد زد"، تصریح کرد: بسیج باید فرهنگ قول سدید را ترویج کند تا دشمن به راحتی نتواند با هر قولی، انحراف ایجاد کند.
جلالی، تأکید کرد: با پیاده کردن فرهنگ اسلام ناب، جامعه در برابر نفوذ فرهنگی دشمن واکسینه می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶

ایران

سردار سرتیپ  "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه درباره قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران مطالبی را مطرح کرد. وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همه لوازم و شرایط قدرتمند بودن را دارا است.  وی ادامه داد: ایران همان کشوری بود که قبل از انقلاب در دکترین دو ستونه نیکسون جا می‌گرفت اما امروز همه لوازم و شرایط قدرت را داراست و در حد ائتلاف‌های جهانی عمل می‌کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۳
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۵
افسران - مواظب رخنه ضد انقلاب در خبرگان رهبری باشیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۶
افسران - سرلشکر جعفری :
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۷:۵۱