پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۴

سردار سمایی در سوریه شهید شد

سردار غلامرضا سمایی از یادگاران دفاع مقدس و از سبز پوشان سپاه خمینی کبیر(ره) که برای عملیات مستشاری و دفاع از حرم عقیله بنی ­هاشم عازم سوریه شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سمایی در سوریه به شهادت رسید


غلامرضا سمائی فیض ­آبادی، متولد سال 1338 در تربت حیدریه بود. وی با آغاز حرکت حضرت امام خمینی(ره) برای سرنگونی رژیم طاغوت جزو انقلابیون تربت حیدریه بود و با حضور در راهپیمایی­ ها و پخش اعلامیه در این حرکت مردمی، دِین خود را ادا کرد.

با آغاز جنگ تحمیلی با عضویت بسیجی به جبهه ­های حق علیه باطل اعزام شد و در ادامه به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.

شهید سمایی مسئولیت­ هایی همچون مسئول بسیج شهرستان تربت حیدریه، مسئول اطلاعات سپاه شادگان اهواز، مسئول اطلاعات و فرمانده آتشبار گردان توپخانه، مسئول اطلاعات گروه توپخانه و موشکی 61 محرم، مسئول عملیات گروه توپخانه 61 محرم، مسئول گروه توپخانه لشکر 5 نصر، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثامن ­الائمه(ع)، مسئول عملیات قرارگاه ثامن ­الائمه(ع) سپاه در شرق کشور را در کارنامه خود دارد.

این شهید والامقام در روز بعد از شهادت سردار شهید محسن قاجاریان به صورت افتخاری و به عنوان مسئول آموزش دو واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی همکاری داشت.

نظرات  (۲)

۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۰ مکاترونیک خودرو
شهادتش مبااارک
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۰ مکاترونیک خودرو
شهادتش مبااارک