پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان سیریک رضایت بخش نیست با وجود اینکه شهرستان بیمارستان دارد ولی متخصص لازم برای مداوا و درمان و بخش های سونوگرافی ، رادیولوژِی و چشم پزشک ندارد و در برخی مراکز درمانی که دارای جمعیت ۲۰ هزار نفری است شب ها داروخانه ها تعطیل است و مردم را دچار مشکل کرده است.

DSC08683

به نقل از آذینی ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری با انتقاد از وضعیت آب شرب مردم روستای دودر  که بیش ۳ ماه است که دارای آب گل آلود  و غیر قابل شرب است اظهار کرد: چرا ما مسئولان این اندازه نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت هستیم بخدا شرم آور است در نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه با مردم رفتار شود.

وی افزود:بهترین راهکارها برای  انتخاباتی پرشور و حداکثری  توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همراه با تاکیدات ایشان به عنوان فصل الخطاب به مردم ،کاندیداها و مسئولان است.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضا صفایی حائری امام جمعه شهرستان سیریک ضمن تسلیت جان باختن جمعی کثیری از هموطنان در معدن  زغل سنگ استان گلستان و طلب رحمت و رضوان الهی برای جان باختگان حادثه    بیان کرد:  انتخابات مسئله بسیار مهم و تعیین رئیس جمهور امری بسیار واجب و مهمتر است اما مهمتر و ارجعتر کشور و جامعه است که انقلاب را پیروزی و سکاندار آن است و امروز با فداکاری و ایثارگری و جانثاری همیشه در برابر دشمنان با اقتدار ایستادگی و مرد میدان نبرد بودند.

امام جمعه شهرستان سیریک ابراز کرد:  نامزدهای انتخابات همه باید قصدشان خدمت به مردم باشد و فقط خدا و خدمت به مردم را ملاک عمل قرار دهند و نسبت به حرف ها و شعارهایی که برای تبلیغ به مردم ارائه می کنند پاسخگو و عمل کنند.

صفایی حائری  با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به جوانان عزیز جامعه اسلامی یادآور شد: به همه مسئولان تاکید و توصیه می کنیم که این قشر تاثیرگذار را بهایشان بدهید و این مسئولان هستند که باید زمینه را برای زندگی جوانان در جامعه فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت ارتقای بخش سلامت در جامعه بود خاطرنشان کرد: به بیماری های صعب العلاج  باید در جامعه رسیدگی  و توجه کرد که برطرف شود ما از خداوند متعال برای همه بیماران شفای عاجل مسئلت می نمائیم.

امام جمعه شهرستان سیریک اضافه کرد: هفته سربازان گمنام امام زمان را ضمن تبریک و خدا قوت به آنها که برای حفاظت و حراست از کشور در گمنامی خدمت می کند ارج می گذاریم  و این لقب زیبنده ای است که امام بر روی سینه این عزیزان نصب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره شهید رجایی اظهار کرد: معلمی شغل نیست معلمی عشقی است که برای نجات بشریت خداوند متعال به پیامبران خویش عطا کرد تا آنها با علم و دانش خویش چراغ روشنایی دل و بینایی چشم را برای سعادت دنیا و آخرت انسان ها بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: نقش یک معلم در راه توسعه یک جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار است و وقتی معلمان یک جامعه دل سوز و متعهد به کار  خود باشند و با دانش آموزان خویش همانند فرزندان خود رفتار و عمل می کنند یقیننا آن جامعه جامعه ای متحول از علم ، فرهنگ ، اقتصاد و نشاط و شادابی خواهد بود.

انتهای پیام/ق