پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

سردار محمدرضا نقدی به مناسبت روز ملی خبرنگار، با ارسال پیامی ضمن تشریح مسئولیت سنگین خبرنگاران در مبارزه‌ی بی‌امان با وارونه‌نمایی حقیقت توسط صاحبان زر و زور و تزویر، سلام و درود خالصانه رییس سازمان بسیج مستضعفین را را نثار رهروان راستین خط سرخ خبرنگاران شهید کرد. متن این پیام به شرح زیر است.








سلام بر خون‌نگارانی که هستی خود را با تأسّی به مولایشان حسین‌ابن علی (ع) فدای بیداری بشریت کردند و با صعود به بلندای کمال شهادت، مشعل فروزانی برای هدایت انسانها به مسیر سعادت گردیدند. و سلام بر خبرنگارانی که مخلصانه، استمرار راه پیشکسوتان شهیدشان را اراده کرده‌اند.

در روزگاری که کودک‌کشان و شیرخواره‌سوزان؛ مدعیان اصلی حقوق بشرند! در دورانی که وحشیان قتل‌عام‌کننده‌ی مردمان بی‌گناه با بمب‌های اتمی، روی زرادخانه‌های هسته‌ای خویش می‌ایستند و کشورهای آزادی‌خواه را به اتهام واهی احتمال دستیابی به سلاح اتمی؛ از پیشرفتهای علمی و صنعتی محروم و بدون محاکمه، آنها را محکوم به تهدید نظامی و تحریم اقتصادی می‌کنند! در ایامی که سیاه‌کُشان، کشورهای انقلابی را به تبعیض نژادی متهم می‌کنند! وقتی عاملان بردگی جنسی زنان، طرفداران تعالی زن را ناقض حقوق زنان می‌خوانند! آنگاه که سازمان‌دهنده و پشتیبانی‌کننده‌ی خشن‌ترین گروه‌های تروریستی، اخلاق‌مدارترین نظام را به جرم دفاع از مظلومان، حامی تروریسم قلمداد می‌کند! ... و نه‌تنها انبوه شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی استکبار و مجموعه‌های عظیم تبلیغی همچون هالیوود در خدمت اینگونه وارونه جلوه‌دادن حقایق است، بلکه حتی در همینجا؛ روزنامه‌های زنجیره‌ای و انبوه سایتها و شبکه‌های اجتماعی؛ مفسدان بزرگ اقتصادی و اختلاس‌کنندگان بزرگ بیت‌المال را در جایگاه منجیان جامعه می‌نشانند! و دیکتاتورترین چهره‌ها را با بزک‌کردن، مدافع اصلی آزادی معرفی‌می‌کنند! و افراد غرق در رفاه و اشرافی‌گری را دلسوز محرومان و داغدار مشکلات اقتصادی مردم می‌نامند! کشف حقیقت از زیر خروارها دروغ و تزویر، و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم؛ رسالت عظیمی است که امروز بر دوش مجاهدان عرصه‌ی خبر و خبرنگاران رهرو راه شهیدان سنگینی می‌کند.

مجاهدانی که از سختی‌ها و مخاطرات حق‌گویی و تهدیدات زورگوها و قلدران نترسند و برق سکه‌های سفارتخانه‌ها و سرویسهای دشمن و صاحبان زر و زور و تزویر، آنها را فریب ندهد. و بی‌شک تحقق چنین رسالت بزرگی جز با جهادی خستگی‌ناپذیر محال است.

در پایان این روز را به همه خبرنگاران حقیقت جو و عدالتخواه و آزاداندیش تبریک گفته و پیروزی تان را در این جهاد مقدس از خداى متعال مسالت می نمایم.