پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: 6بمناسبت هفته بسیج همایش عفاف و حجاب با شرکت ۵۰۰ نفر از بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان در حسینیه ۱۴ معصوم روتان بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.

این همایش در راستای نقش نماز در ترویج حجاب و عفاف، نقش امر به معروف و نهی از منکر در حجاب و عفاف، حجاب و عفاف از منظر قرآن، صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف، آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی عفاف و حجاب را از مهمترین محورهای برگزاری این همایش دانست.
سرگرد پاسدار اسلامی افزود: فرهنگ عفاف و حجاب تضمین کننده سلامت جامعه و ثبات خانواده بوده و یکی از موضوعات ارزشمند انقلاب اسلامی و یکی از محورهای اصلی برنامه های بسیج است.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در امنیت اخلاقی، سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی افزود: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کرده و از طرح‌های مروج این فرهنگ حمایت ‌شود.
در پایان این همایش از مروجین و دست اندارکاران فعالیت های فرهنگی و حجاب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/ق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲