پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشن نور قرآنی استان با حضور حافظان، قاریان و مسئولین کشوری و استانی با اجرای برنامه های مختلف علوم قرآنی و معارف اسلامی در حسینیه ۱۴ معصوم روستای روتان بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.

1

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآنی و علوم قرآنی ۳۰۰ میلیون تومان برای نشر و گسترش برنامه ها قرآنی و علوم قرآنی در سال جاری هزینه کرده و در سال آینده برای توسعه بیشتر این علوم دو برابر این مبلغ را هزینه خواهد کرد.

علیرضا درویش نژاد افزود: چشم انداز قرآنی جمهوری اسلامی ایران در افق سال ۱۴۰۴ همانند دیگر بخش ها با اتکال به قدرت لایزال الهی و در پرتو ایمان و عزم ملی و کوشش برنامه ریزی شده و مدبرانه جمعی و در مسیر تحقق آرمان ها و اصول قانون اساسی است.

این مسئول ابراز داشت: تربیت همه افراد شاخص و برجسته کشور از دستاوردهای قرآنی است برای اینکه ساختار اصلی کشور ما براساس قرآن و علوم قرآنی است و انقلاب اسلامی نشئت گرفته از قرآن است.

وی در ادامه به دغدغه مقام معظم رهبری در سبک زندگی اسلامی اشاره و اظهار داشت: اصلاح بهبود جامعه فقط در صورت ترویج سبک زندگی اسلامی است و این مسائل هم در راستای اصلاح ساختار فکری جامعه امکان‌پذیر است پس باید در ترویج فرهنگ و معارف ناب قرآنی و اهل‌بیت (ع) تلاش بیشتری صورت پذیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان تصریح نمود: با توجه به شرایط بسیار حساس در حوزه فرهنگ و باوجود مشکلات و معضلات اجتماعی و پیشرفت لحظه‌به‌لحظه فنّاوری‌های نوین ارتباطی آثار بسیار مخرب آن در جامعه اسلامی، امروزه هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی خصوصاً در حوزه قرآن امری اجتناب‌ناپذیر است.

درویش نژاد بیان کرد: قرآن کریم زمینه‌ساز شکل‌گیری، پیروزی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به برکت آموزه‌های مبتنی بر قران است که ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه و حتی جهان حائز اهمیت قرار داشته و دارد.

این مسئول در پایان اضافه کرد: دهه فجر را بهترین فرصت برای ترویج و نشر معارف ناب قرانی و اسلامی است و باید از فرصت ایام‌الله دهه مبارک فجر جهت شناساندن هرچه بیشتر معارف قران و اهل‌بیت (ع) استفاده کنیم و از این ظرفیت عظیم اسلامی در راستای ترویج فرهنگ و آرمان‌های امام راحل و انقلاب به بهره‌برداری نحو استفاده نمائیم.

2 3 4 4 5 6

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸