پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محور همه تصمیم گیرها ی کلان در جامعه مردم هستند و چارچوب تصمیم گیری هم برای مردم و هم برای مسئولان احکام و شریعت اسلامی است که این یکی از مهم ترین و بی نظیر ترین رکن های اساسی در اداره جامعه و کشور است.
1
حجه الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری در خطبه های نماز جمعه شهرستان سیریک افزود: حضور حداکثری و نمایش شور و اشتیاق مردم در انتخابات یک شاخصه اصلی برای نظام است و آن راهبرد اساسی که نظام و انقلاب اسلامی را در برابر همه دشمنان و دوستان مستحکم و بیمه می کند حضور گسترد آحاد مردم در انتخابات دانست.

امام جمعه شهرستان سیریک اظهار داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف و یک حماسه سیاسی است و موجب اقتدار ایران در سطح بین‌الملل می‌شود اگر همه ما به اهمیت انتخابات در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی توجه داشته باشیم خواهیم دید که این همه هجمه و توطئه های دشمنان و مستکبرین از حضور مردم در پای صندوق های انتخابات تا چه اندازه برای دشمنان نظام اهمیت دارد.

حجه الاسلام صفایی حائری ابراز داشت: یکی از مشکلات اساسی حاکم در جامعه اسلامی را ناسپاسی و کم صبری مردم در برابر مشکلات و سختی ها برشمرد و مهمترین رمز پیروزی در برابر سختی ها و ناملایمات زندگی دنیوی را توکل بر خدا و ادای تکلیف با دو رکعت خواند نماز و شکر گذاری از نعمت های بیکران خدا برشمرد.

وی با بیان اینکه رعایت تقوا و نظم در همه امور و فعالیت های زندگی نقش اساسی در پیشرفت و توسعه زندگی سالم و موفق برای انسان به دنبال خواهد داشت اظهار داشت: صبر برمشقات زندگی در دنیا برای همه انسان های یک امتحان و آزمایشی است تا انسان با صبر و ایمان راسخ قدر نعمت های بیکران الهی را بخوبی درک و احساس داشته باشد.

صفایی حائری اذعان داشت: ممدوحین یعنی صفاتی که حضرت حق آنها را دوست دارد و متوکلین ، مصفین، محسنین ، ساجدین ، عالمین ، خاشعین ، مهتدین و آمنین را نیز از صفات ارزشمند حضرت حق برشمرد.

وی یادآور شد: نماز عشق است و پیامبر رحمت و مغفرت الهی نماز را بسیار دوست داشت و ادای تکلیف الهی را که یکی از مهمترین واجبات آن نماز بود و تاکید بر اول وقت خواندن آن را موکدا تاکید و شکر و سپاس از خداوند متعال می دانست.

وی با بیان اینکه احیای گرامیداشت ایام فاطمیه باید همانند دهه عاشورا برای جهان اسلام با اهمیت و ارج گذاشته شود خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ فاطمی وجود نداشته باشد باور به رسول اکرم(ص)و ائمه معصومین(س) و امامت آسیب پذیر خواهد شد بنابراین گرامیداشت هر دو دهه فاطمیه برای ما مسلمانان باید مهم و با اهمیت باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱