پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک

پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
پایگاه اطلاع رسانی افسران جنگ نرم سیریک
afsarjangenarmsirik.blog.ir
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۵۳ - قالب بلاگ رضا
    :(
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴ - گروه فرهنگی صبح امید
    عالی

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: اعتماد به غرب و امریکا خود یک اشتباه بزرگی است برای اینکه امریکا بد عهدتری کشور و دشمن درجه یک اسلام و مسلمین است و اعتماد و همدستی با آن افتادن در چاهی است که بیرون آمدن از آن تاوانی سختی را خواهد داشت و انسان مومن و عاقل هیچ وقت یک اشتباه را دوبار تکرار نمی کند.

300
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد:  سفارش و تاکیدات  مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) برای مسئولان نظام و انقلاب  در مقابل با  نسشت و مذاکرات با غربی ها و امریکایی ها نشان از بد عهدی ها و سوابق سراسر دروغ و شیطانی آنهاست که همیشه به فکر دور زدن و سوء استفاده از طرف مقابل هستند.

وی افزود: امریکایی ها هنور به تعهدات برجام خود عمل نکردند و  در کمال بی شرمی و نقض همه تعهدات بین المللی کشور را محکوم به حمایت از حزب الله می کنند و می گویند تا دست از حمایت حزب الله بر ندارید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری ابراز کرد: تامین آب شرب برای مردم روستاهای شهرستان یکی از دغدغه های بزرگ مردم است که  بسیاری از روستاها ی شهرستان با آن مواجع هستند و بعلت فرسودگی ، ترگیدگی، عدم توسعه شبکه ، خرابی پمپ های مخازن پمپاژها آبرسانی نمی شود و برخی روستاها ۲۰ روز یکبار و برخی ماهی یک بار آبگیری می کنند که این بسیار فاجع و دردآور است.

صفایی حائری اذعان کرد: آیا اگر آب شرب مردم در مرکز استان ۱۰ روز قطع شود  مسئولان همین اندازه صبر  و تحمل می کنند فقط کافی است یک روز مردم  مرکز استان و خود مسئولان استانی اینجا باشند تا بفهمند مردم شهرستان سیریک چگونه با معضل بی آبی  دست و پنچه مبارزه می کنند.

وی اضافه کرد: آن طور که مردم روستای دودر به من اعلام کردند از اول محرم تاکنون آب به این روستا نرسیده و بی انصافی است که بعلت خرابی موتور پمپاژ در روستاهای کنارجو و یا کرپان و بعلت عدم  داشتن اعتبار جهت خرید و یا تعمیر آنها مردم این روستا از نعمت آب شرب محروم باشند .

صفایی حائری تصریح کرد: جای سوال است در کشور هر روزی خبر اختلاس های میلیاردی منتشر می شود و اعتبار برای اختلاس است اما برای درمان و رفع گرفتاری مردمی که در اولین و اصلی ترین مایع زندگی خویش عاجز و ناتوانند اعتبار و هزینه نیست که این جای بسی تاسف و افسوس فراوان دارد.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: هر انسانی که بتواند ۵ خصلت اقامه نماز ، ایمان به خدا ، ایمان به آنچه پیغمبران الهی آوردنده اند ، عاقبت و آخرت و انفاق  را در همه امور زرندگی و حیات خویش رعایت و عمل کند یقیننا او جزء متقین و مفلحین خداوند  است.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: انفاق در اسلام بذل و بخششی نیست که ثروتمندان به‌وسیله‌ی آن بر فقرا و ثروتمندان منّت بگذارند بلکه یک فریضه‌ی دینی است که انکار آن منجر به کفر و اهمال آن موجب فسق می‌شود و خداوند متعال کسانی‌که را انفاق نمی‌دهند با عذابی دردناک مورد تهدید قرار می دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: ربا در اسلام حرام است و ظاهر آن مال انسان را زیاد می کند ولی در عمل باعث کاهش و نابودی مال انسان می شود و انجام ربا در انسان اعلام جنگ با خداست.

حجت الاسلام صفایی حائری عنوان کرد: راه ورود به بهشت از تقوا و راه توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و خاندان پاک و مطهر آشرف مخلوقات عالم حضرت محمد مصطفی (ص) است و راه و نشانه دیگری برای هدایت بشریت به سمت بهشت وجود ندارد و همه راه ها از ایمان و تقوا و هدایت جستن از انبیا و اولیای خداست.